338.462
Л 14


    Лагоцька, Н. З.
    Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг : авт. дис. к. е. н. : 08.00.04 / Н. З. Лагоцька ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2010. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
КОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ -- КОНСАЛТИНГОВЫЕ УСЛУГИ -- РИНОК ПОСЛУГ -- РЫНОК УСЛУГ -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- ПАРТНЕРСЬКИЙ МАРКЕТИНГ -- ПАРТНЕРСКИЙ МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Лагоцкая, Н. З.; Тернопільський національний економічний університет (Тернопіль)
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)