Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 339/К 73 Автор(и) : Котлер Ф. Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с анг. Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2009 Кільк.характеристики :646 с Примітки : Предм. указ.: с. 643-646 : ДРНТІ : 72.75.39 УДК : 339.138 Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--товары--товари--потребительские рынки--споживчі ринки--рынки предприятий--ринки підприємств--установление цен--встановлення цін--продвижение товаров--встановлення цін--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--международный маркетинг--міжнародний маркетинг Примірники :АУЛ(1) Вільні : АУЛ(1) |