Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с анг.
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2009
Кільк.характеристики :646 с
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646 :
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--товары--товари--потребительские рынки--споживчі ринки--рынки предприятий--ринки підприємств--установление цен--встановлення цін--продвижение товаров--встановлення цін--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--международный маркетинг--міжнародний маркетинг
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)