Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 339/К73 Автор(и) : Котлер Ф. Назва : Основы маркетинга Вихідні дані : М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995 Кільк.характеристики :702 с ISBN, Ціна 5-89093-001-Х: ДРНТІ : 06.81.55 УДК : 339.138 Предметні рубрики: маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги Примірники : всього : АУЛ(2) Вільні : АУЛ(2) |