Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 339/О-75 Автор(и) : Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Назва : Основы маркетинга . -2-е европ. изд. Вихідні дані : К.; М.; СПб.: Вильямс, 2000 Кільк.характеристики :944 с ISBN, Ціна 5-8459-0065-4: ДРНТІ : 10 УДК : 339.138 Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование--стратегічне планування--сегментация рынка--сегментація ринку--глобальные рынки--глобальні ринки--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--маркетинговая информация--маркетингова інформація--целевой рынок--цільовий ринок--позицирование--позиціонування--конкуренция--конкуренція--ценообразование товаров--ціноутворення товарів--личная продажа--особистий продаж--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг Примірники : всього : АУЛ(2) Вільні : АУЛ(2) Дод.точки доступу: Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В. |