Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/О-75
Автор(и) : Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В.
Назва : Основы маркетинга . -2-е европ. изд.
Вихідні дані : К.; М.; СПб.: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики :944 с
ISBN, Ціна 5-8459-0065-4:
ДРНТІ : 10
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование--стратегічне планування--сегментация рынка--сегментація ринку--глобальные рынки--глобальні ринки--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--маркетинговая информация--маркетингова інформація--целевой рынок--цільовий ринок--позицирование--позиціонування--конкуренция--конкуренція--ценообразование товаров--ціноутворення товарів--личная продажа--особистий продаж--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)

Дод.точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, Д.; Вонг, В.