Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 339/Ш37 Автор(и) : Шевченко Л. С. Назва : Введение в маркетинг : Учеб. - практ. пособие Вихідні дані : Х.: Консум, 2000 Кільк.характеристики :672 с Примітки : Алф.-Предм. указ.: с. 650-670 ISBN, Ціна 966-7124-87-8: ДРНТІ : 06.81.55 УДК : 339.138(075) Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговые формирования--маркетингові формування--управление маркетингом--управління маркетингом Примірники : всього : АУЛ(8) Вільні : АУЛ(8) |