Іванова, Валентина Василівна (доктор економічних наук; професор кафедри економіки підприємництва Полтавського університету економіки і торгівлі; м.Полтава).
    Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст] / В. І. Іванова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 151-156 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы туризма

   Фінанси туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
затраты туристических предпрятий -- витрати туристичних підприємств -- ценообразования туристичних услуг -- ціноутворення туристичних послуг -- доходность туристических предпрятий -- прибутковість туристичних підприємств -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- корректировочная системность -- коригувальна системність -- надбавки в ценообразовании туристических услуг -- оганизационная сегментация -- організаційна сегментація -- распределение расходов -- розподіл витрат -- себестоимость туристических услуг -- собівартість туристичних послуг -- скидки на туристические услуги -- знижки на туристичні послуги -- туристические предпрятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні прдукти -- туристические услуги -- туристичні послуги -- унифицированные алгоритмы -- унфіковані алгоритми -- функциональные особенности -- функцональні особливості
Анотація: Обгрунтовано концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах. Запропоновано використовувати комплексний підхід до розробки уніфікованого алгоритму формування ціни на основі відомих методів ціноутворення з орієнтацією на кінцевий результат, бажаний для підприємства. Туристичним підприємствам запропоновано задіяти системний підхід до корегування цін, розробляючи та використовуючи систему знижок і надбавок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск