Горб, К. М. (кандидат географічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД). Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту / К. М. Горб> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 95-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): турпродукт-дестинація -- етапи споживання -- маркетингова політика -- туристичний продукт -- придбання продукту -- маркетингова діяльність -- економіка туризму -- туристичні послуги -- турпродукт-дестинации -- этапы потребления -- маркетинговая политика -- туристический продукт -- приобретение продукта -- маркетинговая деятельность -- экономика туризма -- туристические услуги Анотація: Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обгрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу. Утримувачі документа: Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000 |