Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ). Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 213-221 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика образования Економіка освіти Высшее образование Вища освіта Кл.слова (ненормовані): брендинг высших учебных заведений -- брендинг вищих навчальних закладів -- брендовый капитал вуза -- брендовий капітал ВНЗ -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- маркетинговые технологии в образовании -- маркетингові технології в освіті -- образовательные услуги -- освітні послуги -- организационный капитал -- організаційний капітал -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти Анотація: Представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ) |