Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд). Фактори, що визначають намір іноземних туристів повернутися до країни [Текст] : за даними опитування у Бангкоку, Таїланд / К. Вонгліді> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 1020-123 : табл,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Таиланд Таїланд Бангкок Кл.слова (ненормовані): гостеприимство -- гостинність -- дружелюбность -- доброзичливість -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- иностранные туристы -- іноземні туристи -- намерение туристов вернуться -- намір туристів повернутися -- удовлетворенность пользователей -- задоволеність споживчів -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- факторы влияния -- фактори впливу -- ценовая приемлемость -- цінова прийнятність Анотація: Поставлено за мету визначити фактори, що впливають на намір іноземних туристів повернутися до країни ще раз. Вибірка дослідження – 400 іноземних туристів в аеропорту м. Бангкок, Таїланд, обрані випадковим методом. Чоловіки та жінки представлені у виборці в однаковій пропорції. Результати ранжування факторів впливу виявили, що три найбільш значущі фактори для туристів – це гостинність, доброзичливість місцевих та різноманіття національної кухні. Три найменш значущі фактори – це транспорт, багатство природи та різноманіття пам’яток. Крім того, за результатами більш детальних інтерв’ю з обраними респондентами, ключовими факторами впливу стали прийнятні ціни, доброзичливість місцевого населення та різноманіття національної кухні. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск |