Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща).
    Імідж бренду та довіра споживачів [Текст] / Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 237-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- брендинг -- брендінг -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительское доверие -- доверие потребителей -- довіра споживачів -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стецько, Юстина (PhD (філософія); співробітник кафедри гуманітарний наук факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща); Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща)