Рейтинг найсильніших національних брендів Anholt-GFK: імідж України з 2014 року покращився> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 29-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): сприйняття іміджу -- національний бренд України -- національні атрибути -- рейтинги національних брендів -- рейтинги национальных брендов -- восприятие имиджа -- национальный бренд украины -- национальные атрибуты Анотація: За даними Anholt-GFK Roper Nation Brands IndexSM в 2015 році Україна зайняла 46 місце з 50 країн за сприйняттям іміджу. Порівняно до результатів дослідження в 2014 році національний бренд України піднявся на 2 позиції: з 48 місця на 46 місце (Київ, 22 серпня 2016 р.). |