Саблук, Петро Трохимович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; заслужений діяч науки і техніки України; Герой України ; 1941-).
    Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики [Текст] / П. Т. Саблук // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 12. - С. 103-104. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Россоха В. В. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - К.: ННЦ "ІАЕ", 2016. - 232 с.
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова політика -- сбытовая политика -- аграрний ринок -- аграрный рынок -- ринок агропродовольчої продукції -- рынок агропродовольственной продукции -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- маркетинг аграрних підприємств -- маркетинг аграрных предприятий -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ