Саблук, Петро Трохимович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; заслужений діяч науки і техніки України; Герой України ; 1941-). Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики [Текст] / П. Т. Саблук> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 12. - С. 103-104. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рец. на Россоха В. В. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - К.: ННЦ "ІАЕ", 2016. - 232 с.
Рубрики: Економіка Экономика Економіка сільського господарства Экономика сельского хозяйства Україна Украина Кл.слова (ненормовані): сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова політика -- сбытовая политика -- аграрний ринок -- аграрный рынок -- ринок агропродовольчої продукції -- рынок агропродовольственной продукции -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- маркетинг аграрних підприємств -- маркетинг аграрных предприятий -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |