XVI міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 4-7 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Кл.слова (ненормовані): науково-практичні конференції -- професійні стандарти -- діджитал маркетинг -- попит на маркетологів -- кваліфікаційні вимоги -- професійна освіта маркетологів -- маркетологи -- маркетингові дослідницькі агенції -- научно-практические конференции -- профессиональные стандарты -- диджитал маркетинг -- спрос на маркетологов -- квалификационные требования -- профессиональное образование маркетологов -- маркетинговые исследовательские агентства Анотація: Конференція присвячена питанням професійних стандартів і кваліфікацій. Були переглянуті професійні стандарти для дослідників, прийняти професійні стандарти для маркетологів у сфері діджитал маркетингу. Конференція також затвердила нову редакцію Статуту для врахування вимог податкової служби та чинного Закону України "Про громадські об’єднання". Дод.точки доступу: Лилик, Ірина (генеральний директор) \о ней\; Маркетинг в Україні, міжнародна науково-практична конференція \о ней\ |