65.290с-5
   Б 79


    Болотіна, І. М. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємств [Текст] / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 72-75 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- виртуальный маркетинг -- віртуальний маркетинг -- виртуальная среда -- віртуальне середовище -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные системы -- інформаційні системи -- промо-сайты -- промо-сайти -- рыночная система -- ринкова система -- системная инфраструктура -- системна інфраструктура
Анотація: Наведено результати досліджень щодо особливостей використання ІНТЕРНЕТ-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що ґрунтується на використанні перспективних ІНТЕРНЕТ-технологій та оптимальної інфраструктури інформаційних систем підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаповал, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)