Виктор, Ян (доктор економічних наук ; професор). Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі [Текст] / Я. Виктор> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 63-75 : ил. - Bibliography is at the end of the article. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Польща Польша Кл.слова (ненормовані): міжнародний маркетинг -- науково-дослідні проекти -- польські підприємства -- міжнародний поділ праці -- держава і бізнес -- моделі бізнесу польських підприємств -- мережевий підхід -- маркетинг харчових продуктів -- международный маркетинг -- научно-исследовательские проекты -- польские предприятия -- международное разделение труда -- государство и бизнес -- модели бизнеса польских предприятий -- сетевой подход -- маркетинг пищевых продуктов -- інтернаціоналізація підприємств -- интернационализация предприятий Анотація: Проведено порівняльний аналіз методології 10 науково-дослідних проектів інтернаціоналізації компанії, що фінансувалися Національним Центром Науки у Польщі. Представлений аналіз показує, що всі дослідження істотно розвили методологію проведення такого типу досліджень. Це стосується як вибору методу збору даних, так і наукової постановки завдань. Дод.точки доступу: Національний Центр Науки у Польщі \о нем\ |