Л 89 Львівська політехніка Музиченко-Козловська, О. В. Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова) [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Экономика туризма Кл.слова (ненормовані): економіка туризму -- экономика туризма -- туристичний бренд -- туристический бренд -- маркетинг -- логотип -- туристичний брендінг -- туристический брендинг Дод.точки доступу: Львівська політехніка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |