06
   Л 89


Львівська політехніка

    Музиченко-Козловська, О. В.
    Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова) [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- экономика туризма -- туристичний бренд -- туристический бренд -- маркетинг -- логотип -- туристичний брендінг -- туристический брендинг


Дод.точки доступу:
Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)