Возняк, Оксана (методист вищої категорії відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю; співробітник). Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі [Текст] / О. Возняк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 90-97 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): опорні схеми -- опорные схемы -- навчальний процес -- учебный процесс -- етапи моделювання інформації -- этапы моделирования информации -- старшокласники -- старшеклассники -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- мотивація навчання старшокласників -- мотивация обучения стпршеклассников -- рівні засвоєння інформації учнями -- уровни усвоения информации учениками -- репродуктивний рівень -- репродуктивнй уровень -- продуктивний рівень -- продуктивный уровень -- творчий рівень -- творческий уровень Анотація: Представлено порівняльний аналіз щодо роботи з опорними схемами в навчальному процесі. Охарактеризовано загальні етапи моделювання інформації у вигляді опорних схем і роботи з ними. Проаналізовано доцільність застосування опорних схем для старшокласників. |