Благініна, Світлана. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна> // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 87-99 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Німеччина Германія Кл.слова (ненормовані): системи освіти -- системы образования -- структура систем освіти -- структура систем образования -- якість освіти -- качество образования -- цілі навчання -- цели обучения -- міжнародні освітні виміри -- международные образователные измерения -- міжнародні рейтинги -- международные рейтинги -- середня освіта -- среднее образование -- історія розвитку освіти -- история развития образования -- сектори вищої освіти -- сектора высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Розглядається еволюція середньої і вищої школи Німеччини, вказані їхні витоки і провідні тенденції розвитку. Для порівняння наведені зручні схеми структури систем освіти Німеччини й України. Доведено, що німці ототожнювали якість освіти не з точністю виконання наказів диктаторів, як це було на теренах України, а з досягненням користі для Вітчизни і всього населення. Молодь Німеччини добре орієнтується в освітній сфері, хоч структура й характеристики системи освіти на диво складні. Відзначається, що німці беруть участь в усіх європейських проектах та міжнародних освітніх тестуваннях, але ставляться до них виважено і спокійно. Для України корисний саме цей досвід Німеччини. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_9\4.pdf |