Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 66-68 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): закордонні ринки -- цифрові опитування -- стратегічний маркетинг -- міжнародні ринки -- споживчі настрої -- культурне виховання -- дослідження нового продукту -- ринкові умови -- зарубежные рынки -- цифровой опрос -- стратегический маркетинг -- международные рынки -- потребительские настроения -- культурное воспитание -- исследование нового продукта -- рыночные условия Анотація: Якісні міжнародні дослідження є критичними для проведення на закордонних ринках. Значна частина міжнародних досліджень загрожує потенційною помилковою інтерпретацією, якщо неправильно перекладається і вживається. Використовуйте локальних дослідників та перекладачів, як тільки це можливо, переконайтеся, що дослідження може буде проведеним на найпоширенішій платформі для цільового ринку, досліджується та пристосовується до стилю респондентів місцевої культури в дослідженні. Дод.точки доступу: Zach Brooke |