Головінова, Г. М. Краудсорсинг як стратегія маркетингу / Г. М. Головінова, Т. О. Бочкар> // Проблеми економіки транспорту : тези допоповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 20-21.04. 2017 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держадмін. залізн. трансп. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : ДНУЗТ, 2017. - С. 63
Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- краудсорсинг -- споживачі -- потребители -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КЕМ Дод.точки доступу: Бочкар, Т. О.; Головинова, Г. Н. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |