Капіца, М. І. (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедри "Локомотиви" Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; м. Дніпро).
    Залізнична станція, як єдиний транспортно-енергетичний вузол [Текст] / М. І. Капіца, М. І. Мартишевський, О. Ю. Сербулов // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 66-71
УДК
Рубрики: Подвижной состав
   Рухомий склад

   Залізничні станції

   Железнодорожные станции

Кл.слова (ненормовані):
подвижной состав -- рухомий склад -- труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КЛ -- залізничні станції -- железнодорожные станции -- пароакумуляторні локомотиви -- пароаккумуляторные локомотивы -- маневровые локомотивы -- маневрові локомотиви -- маневровая работа -- маневрова робота -- енергетичні установки -- энергетические установки -- сила тяги -- водяна пара -- водяной пар -- тяговий рухомий склад -- тяговый подвижной состав -- транспортно-енергетичні вузли -- транспортно-энергетические узлы -- генератори -- генераторы -- техніко-економічні показники -- технико-экономические показатели
Анотація: Маневрова робота для залізниць, з точки зору раціональності технології забезпечення перевізних процесів, є їх об'єктивною складовою, а з точки зору "чистої" економіки - є збитковою. В статті піднімається питання зниження загального обсягу витрат на виконання робіт.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Мартишевський, М. І. (кандидат технічних наук; доцент кафедри "Локомотиви" Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; м. Дніпро); Мартышевский, М. И.; Сербулов, О. Ю. (інженер; головний конструктор ТОВ "ГАЗГЕНЕРАТОРБАУ"; м. Дніпро); Капица, М. И.

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)