Мельник, Т. С.
    Роль маркетингових досліджень у забезпеченні лояльності і задоволеності пасажирів залізничного транспорту з позиції клієнтоорієнтованості / Т. С. Мельник // Вагонний парк. - 2017. - № 1/2. - С. 60-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Пасажирські перевезення
   Пассажирские перевозки

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
системи управління якістю -- системы управления качеством -- транспортні організації -- транспортные организации -- підвищення задоволеності споживачів -- повышение удовлетворенности потребителей -- посилення кокуренції -- усиление кокуренции -- альтернативні види транспорту -- альтернативные виды транспорта


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)