Калінська, О. П.
    Можливості та способи реалізації рекламного продукту у соціальних мережах для прогнозування майбутнього набору студентів на прикладі аналізу загальних показників вступної реклами приватного закладу вищої освіти «It Step University» / О. П. Калінська, К. Ю. Гавриш // Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро, 2020. - Вип. 4 (20): Review of transport economics and management. - С. 195-204 : схем., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/228879/228242. - Повний текст. - режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/13733. - Зміст
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- вступна кампанія -- вступительная кампания -- соціальні мережі -- социальные сети -- абітурієнти -- абитуриенты -- освітній заклад -- образовательное учреждение -- математичний аналіз -- математический анализ

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Головкова, Л. С. \ред.\; Гавриш, К. Ю.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпро)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)