Колесник, М. В.
    Процесний підхід до управління брендом в інноваційній діяльності / М. В. Колесник // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2014. - N 1 (9). - С. 169-175 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/233/231. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/7. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Фінанси підприємств
   Финансы предприятий

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- управління брендом -- управление брендом -- брендінг -- брендинг -- процесний підхід -- процессный подход -- брендування товарів -- брендирование товаров

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)