Колесник, М. В. Процесний підхід до управління брендом в інноваційній діяльності / М. В. Колесник> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2014. - N 1 (9). - С. 169-175 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/233/231. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/7. - Зміст . - ISSN 2415-8089
Финансы предприятий Економіка Экономика Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- управління брендом -- управление брендом -- брендінг -- брендинг -- процесний підхід -- процессный подход -- брендування товарів -- брендирование товаров Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Є примірники у відділах: НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний) |