Коваль, Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук). Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі / Т. Коваль> // Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Україна Украина Кл.слова (ненормовані): БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування. Утримувачі документа: ДНУЗТ Є примірники у відділах: ДИР (19.08.2008р. Інв.1654ж - Б.ц.) (вільний) |