Божко, В. П. Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат / В. П. Божко, О. В. Дегтярьова> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 18-20 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Економіка реклами Экономика Экономика рекламы Україна Кл.слова (ненормовані): рекламний сектор -- рекламні втрати -- рекламний бюджет -- методи рекламної діяльності -- оптимізація витрат -- автомобільний ринок -- рекламные расходы -- оптимизация расходов -- рекламный сектор -- методы рекламной деятельности -- автомобильный рынок Анотація: Охарактеризований рекламний сектор без якого неможлива фінансова діяльність конкуруючих учасників ринку. Дод.точки доступу: Дегтярьова, О. В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний) |