Божко, В. П.
    Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат / В. П. Божко, О. В. Дегтярьова // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 18-20 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
рекламний сектор -- рекламні втрати -- рекламний бюджет -- методи рекламної діяльності -- оптимізація витрат -- автомобільний ринок -- рекламные расходы -- оптимизация расходов -- рекламный сектор -- методы рекламной деятельности -- автомобильный рынок
Анотація: Охарактеризований рекламний сектор без якого неможлива фінансова діяльність конкуруючих учасників ринку.


Дод.точки доступу:
Дегтярьова, О. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)