Заиченко, И. А. Бренд как фактор максимизации стоимости бизнеса / И. А. Заиченко, Е. В. Гребеникова> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 20-22 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): бренди -- вартість бізнесу -- активи підприємств -- нематеріальні активи -- управління брендами -- бренд-менеджмент -- створення брендів -- стоимость бизнеса -- активы предприятий -- нематериальные активы -- управление брендами -- создание брендов -- брендинг Анотація: Досліджено теоретичне підгрунтя необхідності обліку бренда як важливого фактора максимізації вартості бізнесу в управлінні вітчизняними підприємствами на даному етапі економічного розвитку України. Дод.точки доступу: Гребеникова, Е. В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний) |