Волик, Лариса. Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л. Волик> // Шлях освіти / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна преса, 2009. - №1. - С. 6-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогічна наука Образование Педагогическая наука Франція Кл.слова (ненормовані): анімація -- інноваційні технології -- жива картинка -- дозвілля -- людина одухотворена -- етимологія -- особистість -- педагогічна анімація -- післяурочна діяльність -- трирівнева система педагогічної анімації -- соціальна практика -- соціальна педагогіка -- дозвіллєва педагогіка -- провідні принципи -- специфічні принципи -- педагоги - аніматори -- групи методів -- анимация -- живая картинка -- досуг -- личность -- социальная практика -- группы методов -- історія анімації -- история анимации Анотація: Педагогічна анімація перебуває у процесі становлення, зберігаючи смислову спорідненість з педагогікою дозвілля та фактично інтегрує специфіку роботи педагога в умовах дозвілля з дітьми, які знаходяться у кризовій ситуації. Анімація як нове явище у площині педагогічної науки. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Іноземцев, В. (російський вчений); Шульга, І.; Дюмазед'є, Ж. (французький вчений); Курдон, А.-М. (французька дослідниця); Сімоно, М. (французький дослідник); Пальчевський, С. (дослідник) |