Кірієнко, А. Б. (магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету). Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): мас-медіа -- масова культура -- масс-медиа -- массовая культура -- социальная реклама -- социология массовых коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна реклама -- соціологія масових комунікацій -- соціологія реклами Анотація: Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |