Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету). Концепція соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 70-74. - Бібліографія : С.74 : 13 назв
Рубрики: Соціальне управління Социальное управление Кл.слова (ненормовані): государственный маркетинг -- державний маркетинг -- модели маркетинга -- моделі маркетингу -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социально-государственный маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціально-державний маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |