Викладання медичних клінічних дисциплін за кредитно-модульною системою - погляд студентів та власний досвід / Т. Хомазюк [и др.]> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 81-87. - Библиогр. в конце ст.
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- Болонський процес -- медична освіта -- навчальні дисципліни -- методика викладання медичних дисциплін -- пропедевтичні знання -- опитування студентів -- анкетування студентів -- соціологічні дослідження -- высшее образование -- Болонский процесс -- медицинское образование -- учебные дисциплины -- методика преподавания учебных дисциплин -- опрос студентов -- анкетирование студентов -- социологические исследования Анотація: Наведено результати анонімного опитування студентів, які навчаються відповідно до основних засад Болонського процесу. Опитування дало змогу підвищити взаєморозуміння між студентами і викладачами в нових умовах викладання згідно з принципами кредитно-модульної системи. Дод.точки доступу: Хомазюк , Т. (завідувач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; професор; доктор медичних наук); Березуцький В. ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Єгоров, К. (доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Борисова, І. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Кравченко , О. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Черевашко, В. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Болонська декларація \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |