Канінський, М. П. (кандидат економічних наук; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на основі маркетингу / М. П. Канінський // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 141-144. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-82
Рубрики: Економіка АПК
   Сільськогосподарська продукція

   Экономика АПК

   Сельскохозяйственная продукция

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- конкурентоспроможність продукції сільського господарства -- продукція сільськогосподарська -- попит на продукцію -- конкурентоспособность продукции сельского хозяйства -- продукция сельскохозяйственная -- спрос на продукцию -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства
Анотація: Підвищення конкурентоспроможності продукції зумовлює необхідність створення в підприємницьких структурах служби маркетингу, основне завдання якої - управління виробничою й <збутовою діяльністю підприємства>, що забезпечує виявлення потреб споживачів, виробництво продукції, що відповідає цим потребам і надання послуг.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)