Артюх, Т. О. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України). Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань / Т. О. Артюх> // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка АПК Економічне районування Сільськогосподарська продукція Экономика АПК Сельскохозяйственная продукция--Экономическое районирование Кл.слова (ненормовані): продукція овочева -- кластерізація -- маркетингова діяльність -- продукция овощная -- кластеризация -- маркетинговая деятельность -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- овочева продукція -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства Анотація: Мета статті - дослідити маркетингове забезпечення діяльності підприємств-виробників <овочевої продукції> завдяки кластерним формуванням. Утримувачі документа: Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет" Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |