Сухарніков, Ю. В. Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні / Ю. В. Сухарніков> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- деятельностная теория учения -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- Лиссабонская стратегия в образовании -- Лісабонська стратегія в освіті -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- стандартизация образования -- стандартизація освіти Анотація: Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |