Локшина, Олена. До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму / Олена Локшина> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 17 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в Україні Организация образования в Украине Європа США Британия Румунія Кл.слова (ненормовані): процес трансляції -- соціальний досвід -- навчальний процес -- концептуальні уподобання -- прогресивістська педагогіка -- концепція прагматизму -- біхевіоризм -- менеджментський світогляд -- покроковий підхід -- структурування досвіду -- навчальний досвід -- курикулярна теорія -- наукові дослідження -- цілебазований курикулум -- технократичний курикулум -- розвивальний курикулум -- социальный опыт -- учебный процесс -- концепция прагматизма -- пошаговый подход -- структурирование опыта -- учебный опыт -- курикулярная теория -- научные исследования -- технократический курикулум -- развивающий курикулум -- шкільний карикулум -- школьный карикулум Анотація: Розглянуті об'єктивні дослідження позитивів та можливих негативів курикулуму для вітчизняної та зарубіжної освіти. Дод.точки доступу: Гемільтон, Д. \о нем\; Вайнер, Г. \о нем\; Хатчінс, Р. \о нем\; Бестор, А. \о нем\; Росс, А. \о нем\; Уокер, Д. \о нем\; Тайлер, Р. \о нем\; ЮНЕСКО \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |