Ковальчук, С.
    Кулхатинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 57-59. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- кулхатингові агенції -- молодіжний сегмент -- тренди -- стилі -- бренди -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Відображено результати досліджень кулхатингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.


Дод.точки доступу:
Слободян, І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)