Середа, Л. І. Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. І. Середа> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 111-119. - Бібліографія : С.118-119 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- критериальное оценивание -- критеріальне оцінювання -- методи оцінки -- методы оценки -- навчальний процес -- навчальні досягнення -- середня освіта -- среднее образование -- тестирование -- тестування -- учебные достижения -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Зовнішнє незалежне оцінювання в формі тестування оптимізовано насамперед для визначення оцінок абітурієнтів. В зв'язку з цим отримання за його результатами критеріальних (шкільних) оцінок не є звичайним завданням. Для його вирішення автор пропонує вик ористати два методи: метод нормативної групи і метод "закладки" - та аналізує переваги й недоліки обох цих методів. |