Михайльова, К. Г. (завідувач кафедри соціології Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"). Якість освіти як теоретична проблема: методологічні підходи до аналізу / К. Г. Михайльова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 2. - С. 108-113. - Бібліографія : С.112-113 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): качество образования -- методология педагогики -- методология социологии -- методологія педагогики -- методологія соціологічних досліджень -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- якість освіти Анотація: У статті проведено систематизацію та узагальнення методологічних підходів до трактування сутності та компонентів якості освіти. Запропоновано авторське трактування цього поняття. Зроблено розподіл методологічних підходів на три групи, які акцентують у вагу на різних компонентах якості освіти. |