Михайльова, К. Г. (завідувач кафедри соціології Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія").
    Якість освіти як теоретична проблема: методологічні підходи до аналізу / К. Г. Михайльова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 2. - С. 108-113. - Бібліографія : С.112-113 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- методология педагогики -- методология социологии -- методологія педагогики -- методологія соціологічних досліджень -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- якість освіти
Анотація: У статті проведено систематизацію та узагальнення методологічних підходів до трактування сутності та компонентів якості освіти. Запропоновано авторське трактування цього поняття. Зроблено розподіл методологічних підходів на три групи, які акцентують у вагу на різних компонентах якості освіти.