Ремезь, Ю. Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Ремезь> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 39-43. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- інтегрування маркетингових комунікацій -- інструменти маркетингу -- інформаційні ресурси -- стратегії підприємств -- тактика підприємства -- стратегія комунікації -- маркетинговые коммуникации -- интегрирование маркетинговых коммуникаций -- инструменты маркетинга -- информационные ресурсы -- стратегии предприятий -- тактика предприятий -- стратегия коммуникации Анотація: Проблеми подолання неузгодженості комунікаційних процесів на підприємстві. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |