Окландер, Михайло (доктор економічних наук). Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. Окландер, Л. Новошинська> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- товарний ринок -- стратегічний маркетинг -- інституційні інвестори -- фінанси -- маркетинговая деятельность -- товарный рынок -- стратегический маркетинг -- институционные инвесторы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів. Дод.точки доступу: Новошинська, Любов (кандидат економічних наук) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |