Зіньковський, Ю. Ф. Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 57-61. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- качество высшего образования -- качество образования -- образование Украины -- освіта України -- трициклова система навчання -- трицикловая система обучения -- якість вищої освіти -- якість освіти Анотація: Означені головні завдання вітчизняної освіти, що виникли в зв'язку із входженням України в Болонський процес, а саме: гарантування якості освіти, прийняття трициклової системи навчання і елементів його творчої системи, визначення загальноєвропейських рівнів і термінів навчання, - і випливаючих звідси завдань і умов. Виконання Болонських угод означає, що наші випускники вишів отримають диплом європейського зразка, тобто матимуть можливість працевлаштуватися в будь-якій державі, яка підписала ці міжнародні домовленості. Україна за низкою важливих показників у галузі освіти - серед передових європейських і світових держав. |