Старостіна, Алла (завідувач кафедри міжнародної економікм; доктор економічних наук; професор). Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття / А. Старостіна, В. Кравченко, Г. Личова> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 61-66. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): імідж держави -- бренди -- економічні відносини -- маркетинг -- идидж государства -- бренды -- экономические отношения -- бренд країни -- бренд государства -- міжнародний імідж країни -- международный имидж государства Анотація: Проблема формування позитивного міжнародного іміджу країни. Дод.точки доступу: Кравченко, Володимир (кандидат економічних наук; доцент); Личова, Ганна (кандидат економічних наук; асистент) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |