Зайцева, Алла (аспірантка). Споживча проекція управління доданою вартістю / А. Зайцева> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- додана вартість -- споживчи аспекти -- споживча проекція -- маркетинговая деятельность -- добавленная стоимость -- потребительские аспекты -- потребительская проекция -- пропозиція вартості -- предложение стоимости Анотація: Обгрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |