Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент). Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації / Н. Карпенко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): кооперативна інтеграція -- кооперативна інтегрована система -- кооперативная интегрированная система -- маркетингова діяльність -- інтеграційна взаємодія підприємств -- интеграционное взаимодействие предприятий -- споживча кооперація -- кооперативна форма інтеграції -- збут -- кооперативная интеграция -- маркетинговая деятельность -- потребительская кооперация -- сбыт Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |