Чикусова, Марина. Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні / М. Чикусова> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові програми -- бренди -- дилери -- ринки легкових автомобілів -- легкові автомобілі -- конкуренція -- програми лояльності -- маркетинговые программы -- дилеры -- рынки легковых автомобилей -- легковые автомобили -- конкуренция -- программы лояльности Анотація: Підвищення ефективності маркетингових програм засобами формування програм лояльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |