Окландер, Ігор (аспірант Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України).
    Хорор-маркетинг: модель впливу на споживачів / І. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 10-12. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
хорор-маркетинг -- мотивація -- модель мотивації -- модель мотивации -- емоції страху -- реклама -- комунікації -- хоррор-маркетинг -- мотивация -- модель мотивації -- модель мотивации -- эмоции страха -- коммуникации
Анотація: Стан наукової думки у сфері теорії мотивації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)