Окландер, Ігор (аспірант Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України). Хорор-маркетинг: модель впливу на споживачів / І. Окландер> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 10-12. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Економіка Кл.слова (ненормовані): хорор-маркетинг -- мотивація -- модель мотивації -- модель мотивации -- емоції страху -- реклама -- комунікації -- хоррор-маркетинг -- мотивация -- модель мотивації -- модель мотивации -- эмоции страха -- коммуникации Анотація: Стан наукової думки у сфері теорії мотивації. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |