Суслова, Т.
    Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. Суслова, С. Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 42-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- туристичні послуги -- методи ціноутворення -- цінові знижки -- ценовая политика -- поведение потребителей -- туристические услуги -- методы ценообразования -- ценовые скидки -- потребительские предпочтения
Анотація: Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг.


Дод.точки доступу:
Співаковський, С. (кандидат економічних наук)