Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу). Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |