Христофор, О. В. (кандидат економічних наук; ДП "ДНДЦ УЗ"). Можливості і перспективи впровадження швидкісних двосистемних міжрегіональних поїздів з розподіленою тягою / О. В. Христофор, Т. С. Мельник> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 53-57 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Высокоскоростное движение Подвижной состав Залізничний транспорт Швидкісний рух Рухомий склад Украина Швейцария Канада Германия Южная Корея Франция Україна Швейцарія Німеччина Південна Корея Франція Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- высокоскоростное движение -- скоростное движение -- подвижной состав -- подвижной состав зарубежных стран -- скоростные электропоезда -- двухсистемные поезда -- межрегиональные поезда -- пассажирские поезда -- распределенная тяга -- тяга поездов -- риски -- подготовительные работы -- пассажирские перевозки -- залізничний транспорт -- швидкісний рух -- рухомий склад -- швидкісні електропоїзди -- двосистемні поїзди -- міжрегіональні поїзди -- пасажирські поїзди -- розподілена тяга -- тяга поїздів -- ризики -- підготовчі роботи -- пасажирські перевезення -- рухомий склад зарубіжних країн Анотація: В статті обґрунтовано доцільність впровадження швидкісних двосистемних міжрегіональних поїздів з розподіленою тягою з точки зору вимог сучасного транспортного ринку, розвитку транспортних засобів і технічного стану рухомого складу пасажирських поїздів залізниць України. Розглянуто можливі варіанти виготовлення двосистемних електропоїздів, їх технічні та експлуатаційні характеристики; окреслено комплекс підготовчих робіт. Визначено переваги впровадження швідкисних двосистемних міжрегіональних поїздів. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; Укрзалізниця); Stadler rail, компанія \про неї\Bombardier, компанія \про неї\; Siemens, компанія \про неї\; Hyndai Rotem, компанія \про неї\; Alston, компанія \про неї\; Siemens, компанія \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |