Ніколаєва, Т. М.
    Соціокультурна характеристика підприємців України (1861-1914 рр.) / Т. М. Ніколаєва // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2011. - № 3. - С. 95-107. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 34 назви
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: Історія, 19 ст. - 20ст. поч.
   История, 19 ст. -20 ст. поч.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
благодійність -- благотворительность -- буржуазия -- буржуазія -- исторические источники -- история меценатства -- история предпринимательства -- история Украины -- історичні джерела -- історія меценатства -- історія підприємництва -- історія України -- меценатство -- підприємництво -- предпринимательство -- социальная структура общества -- соціальна структура суспільства
Анотація: У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. - період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб'єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прош арку, з яким був пов'язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)